dinsdag 5 april 2011

Muziek waterbed.

Laatst kreeg ik een behandeling aan geboden, om eens te ervaren wat een muziekwaterbed voor mensen kan betekenen.
Niet bang om een nieuwe uitdaging aan te gaan, heb ik dus van het aanbod gebruik gemaakt.
Het muziekwaterbed ziet eruit als een royaal 2 persoons waterbed, zonder stabilisatie.
De ruimte waarin het bed stond was lekker ruim en met mooie sfeerverlichting aangekleed.

Eerst kreeg ik een uitleg waarbij een muziekwaterbed voor ingezet kan worden, denk daarbij aan nek-schouderklachten, heupklachten en wat al niet meer.
Ook wordt het muziekwaterbed ingezet om bij kanker patiënten, het leven dragelijker temaken. Let wel, het geneest kanker niet.. maar dat wordt ook niet beweerd.

Na de uitleg mocht ik plaats nemen op het bed, daarna werd de muziek aangepast aan hetgene dat ik als prettig ervaarde.
Men kan de frequentie zo regelen dat het meer werkt op de bovenste ledematen of op de onderste ledematen, aldaar waar de klachten zijn.
Of ik mijn geval; voor ontspanning.

Nou ontspanning was het wel, ik gebruikte de uitdrukking; "dit is kicken" en dat dekte voor mij ook de hele lading.
Ik voelde mijn hele lichaam trillen (op een prettige wijze) en in het begin was het of mijn longen als klankkast werden gebruikt. Maar nadat ik aan de ingestelde frequentie gewend was, voelde ik de trilling ook in de rest van mijn lichaam.

Kortom een prettige ervaring, die zeker naar meer proeft.........

Meer info;
muziek waterbed

Geen opmerkingen:

Een reactie posten