zaterdag 13 november 2010

Scripties beoordelen....

Net zoals voorafgaande jaren mag ik mee helpen scripties te beoordelen.
Wat me opvalt is de steeds betere kwaliteit qua inhoud en layout. Sommige scripties zijn zo boeiend dat ik werkelijk alles om me heen vergeet. Als ik dan lees wat de cursisten ieder op hun eigen manier hebben opgestoken van de opleiding tot energetisch therapeute en ik weet hoe de cursisten op hun eigen niveau binnen kwamen. Geweldig gewoon zo'n ontwikkeling, sommige zijn met grote stappen vooruit gegaan en andere hebben echte enorme sprongen in hun ontwikkeling voorwaarts gemaakt. Mooi om dit aan de zijlijn mee te maken.

Na een beoordeling mogen de cursiten ook hun scripties presenteren en hier en daar verdedigen. Ook dit is voor mij een mooie gelegenheid om te observeren hoe de cursist in kwestie zich presenteerd voor een kleine groep.

Scripties een heleboel werk, maar wel erg leuk om mee te maken.................

Geen opmerkingen:

Een reactie posten