woensdag 24 november 2010

Nieuwe website voor mijn praktijk.

Zo luitjes achter de schermen wordt er gewerkt aan een nieuwe website.
De website die nu nog actief is, is erg statisch en "uit de tijd". Mijn neef Mart helpt me hiermee.
Thjonge thjonge wat een tempo die jongen erop heeft, nauwelijks bij te houden.
Gelukkig moet hij nog naar school en heb ik dan de tijd om alles bij te werken. We zijn nog geen 5 dagen bezig, tussen alle bedrijven door....... ik sta er zelf vesteld van.
Thja en dan gebeurt het, de computer krijgt kuren, internet loopt vast.........
Anders had de site vandaag al zichtbaar kunnen zijn voor iedereen.
Maar nu heb ik jullie al lekker gemaakt en waarschijnlijk zullen julle de komende dagen lekker op internet aan het surfen zijn, om te kijken of de computer het red of niet..........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten