woensdag 2 juni 2010

Aaaauwh.

Thja en toen was het gebeurt, met mijn vinger klem tussen een stuk ijzer.
Zoals je weet is ijzer echt niet flexibel, dus ook niet ten aanzien van mijn vinger.
Thjonge thjonge, moest er even bij gaan zitten.
Maarja als ik andere mensen van de pijn af kan helpen, dan moet dat ook bij mij kunnen. Zo gedacht, zo gedaan.........
Zat daar op de bank en ben op mij zelf te werk gegaan. Na enkele minuten trok de mist voor mijn ogen weg en werd de pijn minder.
Zo dat ging snel, nog even door gewerkt en ja hoor de pijn was helemaal weg.
Nu maar goed eens naar mijn vinger kijken.
Nou een schoonheids wedstrijd zou ik er nooit mee winnen.
Dat zo'n domme actie, zo snel een blauwverkleuring geeft.
Het menselijk lichaam blijft me verbazen.

Op naar de paarden want die hebben zin in brokken en willen naar binnen.
Nadat ik hiermee klaar was, dacht ik weer aan mijn vinger.
Zo die zag eruit ......... maarrrrrrrr geen pijn.

Geweldig toch, wat is magnetiseren toch een fijne techniek om toe te passen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten